سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷
اخبار اصفهان
سرتیتر اخبار
سرویس: اقتصادی
چاپ خبر
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
مدیرعامل شرکت شاتل:
 نگاه خدمت رسانی به مشتری از مهمترین دلایل موفقیت شاتل است   

مدیرعامل گروه شرکت های شاتل گفت: نگاه خدمت رسانی به مشتری از مهمترین دلایل موفقیت شاتل است که نمود آن در مراکز پاسخگویی آن تجلی پیدا می کند.

به گزارش ندای اصفهان، سید احمدرضا نخجوانی زاده امروز در همایش یک روزه «کاربردهای فن آوری اطلاعات در مدیریت سازمان» در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: انتظار مشتریان در کال سنترها (مراکز پاسخگویی) باید به حداقل برسد و شاتل در این مسیر گام های موثری برداشته است.
وی توجه به آموزش برای ارتقای سازمان را یک ضرورت دانست و افزود: به شدت به سمت آموزش مجازی حرکت می کنیم و کلیه مراحل آموزشی نیروها از طریق مدیریت دیجیتال سامانه رصد و پایش می شود.
مدیر عامل شرکت شاتل به شیوه های مدیریت از طریق فضای دیجیتال  اشاره کرد و ادامه داد: پرتال شاتل با هدف مدیریت دیجتال سازمان به عنوان الگویی موفق امکانات لازم برای مدیریت منابع انسانی و سازمانی  را در اختیار مدیران قرار داده است.
وی خاطر نشان کرد: در کشورهای پیشرفته مدیران مارکتینگ بیش از مدیران فناوری اطلاعات با فناوری اطلاعات ارتباط دارند.
نخجوانی افزود: زبان نظام مدیریت، زبان شاخص  ها است و دیجیتالی شدن این امکان را می دهد که با زبان شاخص با هم صحبت کنیم.
نخجوانی اضافه کرد: در حوزه منابع انسانی می توان دیجیتالی زندگی کرد.

همچنین رییس هیات مدیره شرکت آریا گیت نیز در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: تیم مدیریتی شرکت آریا گیت از سال ۸۱ فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز کرده است که یکی از برنامه های آن نمایندگی رسمی شرکت های شاتل و دلسا با یکصد هزار کاربر و مشتری در سطح استان است‌ که در حال حاضر برای ۱۵۰ نفر ایجاد اشتغال داشته است.
حمید غفاری اظهار کرد: امروز همایش «کاربردهای فن آوری اطلاعات در مدیریت سازمان» به همت شرکت آریا گیت و با حمایت اداره کل فناوری اطلاعات و اتاق بازرگانی اصفهان و همچنین با حضور دو شرکت شاتل و دلسا، در اصفهان برگزار شد.
رییس هیات مدیره شرکت آریا گیت اظهار کرد: در این همایش بیش از ۴۰۰ نفر از مدیران کسب و کار بخش خصوصی، مدیران دولتی و مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها و نهادها مباحث تخصصی و در عین حال کاربردی مدیریت دیجیتال را پیگیری می کنند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش دیجیتالی شدن مدیریت سازمان، نگاه به فن آوری های آینده در حوزه ارتباطات و اطلاعات، آشنایی با محصولات سازمانی و الگوهای موفق در حوزه مدیریت دیجیتال و کاربردهای “ای اف کیو ام” است.
غفاری اضافه کرد: مدیران سازمان ها فرآیند دیجیتالی شدن را جدی بگیرند زیرا این بحث کمک شایانی به افزایش مشتریان و کسب رضایت مندی آنها خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: تیم مدریتی شرکت آریا گیت در راستای رسالت خود در ارتقای دانش فناوری ارتباطات و اطلاعات طی ۱۶ سال فعالیت خود هر ساله دو همایش علمی برگزار کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: , , , ,

مطالب مرتبط

نظر شما
نام :

ایمیل :

از درج کامنت های توهین آمیز معذوریم
متن کامنت :
 


به توان تشکیلات! (کتاب تقدیرشده منتقدین) 09132706715
به توان تشکیلات! (کتاب تقدیرشده منتقدین) 09132706715
سفریاران، بلیط ارزان هواپیما، تور گردشگری سراسر کشور
سفریاران، بلیط ارزان هواپیما، تور گردشگری سراسر کشور
تبلیغات در مردمی ترین سایت استان اصفهان؛ 09132706715
تبلیغات در مردمی ترین سایت استان اصفهان؛ 09132706715
پایگاه خبری رهیافته
پایگاه خبری رهیافته
اصفهان شرق
اصفهان شرق
وعده صادق
وعده صادق
گفتمان نیوز
گفتمان نیوز